About

Exclusief interview Stephanie van Eer: “Mijn personage is op zoek naar haar familie”

by - 17:58:00



Wij als GTST Streetteam had de eer om Stephanie van Eer 5 vragen te stellen over haar intrede in GTST. Degene die vooruit kijken kunnen natuurlijk al zien dat ze JoJo Abrams speelt. Een tijdje geleden kwam GTST met een promo waarin Stephanie en Lone van Roosendaal te zien zijn. Allebei maken ze deze maand hun intrede in soapdorp Meerdijk. Wij waren vooral nieuwsgierig of ze vroeger zelf naar GTST keek of dat ze het nu pas volgt. Zie hieronder het resultaat van het interview met Stephanie van Eer. Vanavond (22 oktober) is Stephanie te zien.

Wat zou je qua acteren willen leren in GTST? 
Acteren blijft eigenlijk overal hetzelfde, maar had hiervoor nog nooit in een studio gedraaid.. Dus ik hoop hier nog veel van te leren.

  
Met welke reden komt jouw personage naar Meerdijk? 
Ze is opzoek naar haar familie. Ze heeft namelijk te horen gekregen dat ze een halfbroer heeft in Meerdijk. 
  
  
Hoe ben je in GTST gekomen? Hebben ze je gevraagd omdat je al veel gedaan hebt in het acteren? 
Ik heb auditie gedaan voor de rol. Waarom ze je vragen om te auditeren zeggen ze er eigenlijk nooit bij haha!

  
Keek of kijk je zelf GTST? En wie is/was je favoriet? 
Ik kende GTST natuurlijk wel, maar volgde het niet dagelijks. Toen ik te horen kreeg dat ik de rol van Jojo mocht gaan spelen ben ik het natuurlijk wel gaan volgen.

  
En een dilemma: acteren of presenteren? 
Oeh lastig! Presenteren doe ik nog maar net en acteren voelt als m’n tweede natuur, dus dan kies ik toch voor acteren.

Bron: EndemolShine, Fotograaf: Feriet Tunc

You May Also Like

0 comments