About

Barrie Stevens maakt zijn opwachting als binnenhuisarchitect in GTST

by - 16:28:00



Barrie Stevens, bekend om zijn rol in Beter Laat Dan Nooit, zal binnenkort zijn opwachting maken in GTST als binnenhuisarchitect Rudie. Dit laat hij aan RTL Boulevard weten.

Hij zelf kijkt erg uit naar zijn nieuwe acteerklus. "Het is geweldig. Goede Tijden, Slechte Tijden is al 28 jaar een begrip in Nederland. Ik vind het een grote eer dat ik hier een rol in mag spelen. Het is zo'n geoliede machine. Van productie, schmink tot aan de catering... het is ongelooflijk."

De van oorsprong Engelse acteur vindt het zelf nog erg wennen om zoveel teksten uit zijn hoofd te leren. "Het is heel pittig. Ik krijg echt enorme pakken met scripts." Vervolgens legt hij uit hoe hij de teksten uit zijn hoofd leert. "Midden in de nacht spreek ik dan de teksten van de ander in met een bandrecorder. Ik neem dus de tekst van de andere acteur op, daar luister ik naar en dan geef ik antwoord tegen de bandrecorder."

Over ongeveer een maand zal hij zijn opwachting maken als binnenhuisarchitect Rudie.

You May Also Like

0 comments