About

BREAKING: Verlaten Noud en Carlos GTST? En een nieuw gezicht in Meerdijk!

by - 17:24:00





Het lijkt erop dat er binnenkort weer twee personages Meerdijk gaan verlaten. In een nieuwe leader die ineens is opgedoken staan Carlos en Noud er opeens niet meer in. Normaal zou Noud naast Kimberly staan, maar daar staat nu een nieuw gezicht. Of tenminste, sommigen kunnen deze actrice kennen van onder andere Spangas. Dit is niemand minder dan Stephanie van Eer.

Met de rol in Spangas is ze dit jaar gestopt, dus het zou heel goed kunnen dat ze nu in GTST komt.
Maar normaal gesproken zou je met de persoon waar je naast staat in de leader een grote verhaallijn moeten krijgen. Dus welke rol zou Stephanie dan gaan spelen? En hoe gaat haar personage heten?

De laatste paar seizoenen heeft Noud niet echt een grote verhaallijn meer gehad. Hij moest kiezen tussen 2 van zijn grote liefdes, maar uiteindelijk werd Sacha dit fataal. Dit was zijn laatste grote verhaallijn. Daarna werd hij nog een aantal keer verliefd. Nu heeft hij iets met Kimberly, maar staat haar oude liefde Rover weer op de stoep en probeert hij haar terug te krijgen. Zal dit de laatste verhaallijn zijn van Noud Alberts? En zal hiermee Ruud Feltkamp GTST definitief gaan verlaten?

Ook Carlos is pas net in Meerdijk, maar lijkt nu alweer te gaan vertrekken. Hij heeft nu natuurlijk een  grote lijn met Nina en Bing, maar als blijkt dat Nina haar geheugen weer terug gaat krijgen, is hij niet echt meer van grote waarde in de soap. Dan zal Nina toch weer terugkeren bij haar grote liefde Bing.

Wanneer deze leader officieel te zien zal zijn op RTL 4, is nog niet bekend.

You May Also Like

2 comments

  1. Ik ben zo opgewonden omdat mijn gebroken huwelijk is hersteld en mijn man is terug nadat hij mij en onze 2 kinderen heeft verlaten voor een andere vrouw. Na 8 jaar huwelijk hebben mijn man en ik de ene of andere ruzie gehad totdat hij me uiteindelijk verliet en naar Eindhoven verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. ik voelde dat mijn leven voorbij was en mijn kinderen dachten dat ze hun vader nooit meer zouden zien. ik probeerde sterk te zijn alleen voor de kinderen, maar ik kon de pijn niet beheersen die mijn hart kwelt, mijn hart was vervuld van zorgen en pijnen omdat ik echt verliefd was op mijn man. Elke dag en nacht denk ik aan hem en ik wou altijd dat hij bij me terug zou komen, ik was echt van streek en ik had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en ik kwam op een website die suggereerde dat Drigbinovia kan helpen om snel weer terug te komen. Dus ik vond dat ik hem eens moest proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het toen deed hij een (Love spell) voor mij. drie dagen later belde mijn man die me al zoveel jaren niet had gebeld en vertelde me dat hij me en de kinderen zo erg mist, zo geweldig !! Dus dat was hoe hij diezelfde dag thuiskwam, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen veroorzaakte. Vanaf die dag werd ons huwelijk sterker dan vroeger , Allemaal dankzij Drigbinovia. hij is zo krachtig en ik besloot mijn verhaal op internet te delen dat Drigbinovia echte en krachtige spell caster die ik altijd zal blijven bidden om zijn kinderen te helpen in de tijd van problemen, als je hier bent en je hebt je ex terug of je man is verhuisd naar een andere vrouw, huil niet meer, neem nu contact op met deze krachtige spreukspeler. Hier is zijn e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com, je kunt hem ook bellen of hem toevoegen via Whats-app: +2348144480786, BEDANKT Drigbinovia ..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal, mijn naam is Nicole Haraldsson en ik ben hier om ook dank te betuigen aan Dr. Isikolo, die God gebruikte om mijn situatie te verwoesten en de vreugde en het geluk in mijn huis te herstellen. Ik verloor mijn man aan een dame in het buitenland toen hij ging werken in dezelfde regio waar zij woont. Ik heb nooit geweten wat er allemaal gebeurde totdat een vriend van mij me foto's stuurde van beiden samen en het mij daarna bekend werd dat dit de reden was waarom mijn man koud tegen me werd en me achterliet. Mijn man was gehypnotiseerd en geestelijk gecontroleerd en ik wist alles toen ik contact opnam met Dr. Isikolo toen ik naar hulp zocht en die niet vond. Hij verzekerde me van zijn terugkeer en het herstel van onze liefde en geluk, wat hij deed en het resultaat begon zich na 48 uur te manifesteren. Nu heb ik mijn man terug en ik kan Dr. Isikolo niet genoeg bedanken voor zijn eerlijkheid en steun. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen