About

Lone van Roosendaal: Billy krijgt te maken met een ex van Richard

by - 11:19:00

 




In een exclusief interview dat Lone van Roosendaal heeft gegeven in het magazine VROUW, wat uitsluitend bij de zaterdag-editie zit bij de Telegraaf, geeft ze een aantal details weg over wat Billy nog te wachten staat de komende weken. Lees snel meer om te weten komen wat.

Ludo Sanders zal het zwaar krijgen! Richard en Billy zijn bezig om zijn vermogen te innen. Via zijn dochter Nina proberen we op slinkse wijze zijn imperium over te nemen. Als hij opduikt, zal hij zeker wraak willen nemen, vertelt de actrice. O ja, en Billy krijgt ook nog te maken met Richards ex die plotseling opduikt... Het gaat zeker niet saai worden.

Door de coronacrisis vindt ze het heel fijn dat ze toch aan de slag kan als actrice. Veel acteurs en actrices zitten al bijna een jaar zonder werk. Sinds het najaar van 2018 speel ik de invloedrijke zakenvrouw Billy de Palma. Het zou eerst voor vijf weken zijn, maar Billy ging niet dood, dus het is een lange gastrol geworden. Heel fijn, want mijn B&B ligt helemaal stil en helaas ligt ook in het theater alles plat, dus ik ben op meerdere fronten geraakt. Ik ben echt blij dat ik voor GTST nog de deur uit kan gaan en werk heb.

You May Also Like

0 comments