About

Guido Spek verlaat GTST definitief

by - 21:08:00



Na 7 jaar komt er een definitief einde aan de rol van Sjoerd Bouwhuis. Guido Spek houdt het voor gezien. Volgens hem is het tijd om aan andere avonturen te beginnen. "Ik heb het enorm naar mijn zin bij GTST. Ik ben altijd helemaal voor de rol gegaan, maar er zijn veel meer dingen die ik kan en wil doen; schrijven, het theater in en muziek maken", vertelt hij aan RTL Boulevard. Veel ambities dus.

Guido gaat verder en heeft veel nieuwe plannen, en daar past Sjoerd Bouwhuis niet in. "Wanneer ik heb bedacht dat ik wilde stoppen? Dat was ruim een jaar geleden tijdens de meivakantie. Ik lag in bad in een huisje in de bergen en had al een week niet meer naar social media gekeken. Dan komen de ideeën." Een nieuw tijdperk breekt aan, hij gaat spelen in de musical Late Lente vanaf september. "Ik ben niet bang voor 'het grote zwarte gat', maar ik ben wel benieuwd of ik het publiek en de fans van Sjoerd zo ver kan krijgen om te gaan kijken naar wat Guido doet."

De laatste aflevering waarin het afscheid van Sjoerd te zien, is donderdag 5 juli te zien.

You May Also Like

0 comments