About

Bartho Braat noemt zijn tijd als zwerver lievelingsmoment uit GTST

by - 13:13:00

Bartho Braat kijkt na ruim 25 jaar bij Goede Tijden Slechte Tijden tevreden terug op alle verhaallijnen van zijn personage Jef. "De leukste vond ik toch wel toen hij zwerver werd. Omdat het totaal iets anders was."
"Hij ging failliet, raakte zijn vrouw kwijt, moest in een oude caravan wonen en had een bijna-dood-ervaring. Bij de hemel, ja Jef ging niet naar de hel!, stond een klein blond engeltje die hem terugriep. Ik hou wel van zo'n kitschscène", aldus de 65-jarige acteur in gesprek met De Telegraaf.
Op donderdag 21 januari is Braat voor het laatst te zien als zijn personage Jef Alberts. "Ik kijk met weemoed terug op de afgelopen 25 jaar. Goede Tijden is mijn tweede huis geworden."
Jef vertrekt naar Frankrijk, waar hij een wijnboerderij heeft gekocht om te genieten van zijn oude dag. Braat ziet zichzelf dat nooit doen.
"Nee, daar ben ik veel te druk voor. Ik vind het veel te leuk dat ik na een kwart eeuw weer achter werk aan moet. Er liggen al zoveel plannen klaar", zegt Braat die momenteel al in het theater staat met Arijan van Bavel in de voorstelling 
Prettig Gestoord!.

You May Also Like

0 comments