About

Ferri Somogyi speelt heftigste verhaallijn ooit in seizoen 33

by - 22:28:00

 



Afgelopen vrijdag waren Ferri Somogyi en Caroline de Bruijn te gast in de GTST podcast. Zijn personage Rik de Jong heeft in zijn soaploopbaan al het een en het andere heftige mee gemaakt, maar daar lijken de makers nu nog een schepje bovenop te doen. Hier hint Ferri zelf al op in de podcast.

De vraag is natuurlijk of Shanti en de baby de zomercliff overleven. Hier kan hij natuurlijk nog niks over kwijt, maar hij kon al wel melden dat hij nog nooit zo diep is gegaan voor sommige scenes die al genomen zijn. 

Ferri zegt zelf het volgende over: Ik heb me voor zover kon voorbereid, met veel mensen gepraat. Dit wordt echt wel mijn zwaarste lijn ooit. We hebben al veel opgenomen, dus dat kan ik wel zeggen. Ik heb in het verleden mensen vermoord, per ongeluk, ik heb drie keer levenslang gekregen voor pillensmokkel in Thailand. Maar dit wordt een verhaallijn.. 

Ook konden Ferri en Caroline melden dat er in het nieuwe seizoen ook weer een bruiloft aan komt. Of ze zelf met haar personage Janine opnieuw met Ludo in het huwelijksbootje stapt, laat ze in het midden. Voor de wet is het verboden om 3 keer met dezelfde persoon te trouwen, dus dit zal niet waarschijnlijk zijn.



You May Also Like

0 comments