About

JoJo en Ilyas vertrekken definitief uit Meerdijk

by - 15:07:00

 



Een verrassende wending volgende week in GTST. Niet alleen Ilyas vertrekt uit Meerdijk, maar ook JoJo verlaat het soapdorp. Het is nog niet bekend of dit om een tijdelijk vertrek gaat of dit definitief is, omdat het een open einde is.

Vader Sami El Amrani krijgt van de artsen te horen dat er weinig tot geen verbetering is in het herstel van Ilyas en besluit om hem mee te nemen naar Marokko. Daar kan hij ondersteund worden door zijn familie. Voordat ze vertrekken herinnert Ilyas zich iets belangrijks: JoJo heeft diabetes. Hierdoor komen ze toch weer nader tot elkaar en besluit JoJo op het laatste moment met haar grote liefde mee te gaan.

Met het vertrek nemen we ook afscheid van Hamza Othman en Stephanie van Eer. Ze gaan zich beiden op andere dingen richten. Zo zit Stephanie in de nieuwe film van Costa die ze op dit moment aan het draaien zijn en gaat Hamza studeren aan de Toneelacademie van Maastricht.

De laatste aflevering van de twee is woensdag 6 oktober te zien op RTL 4.



You May Also Like

1 comments

  1. Ik ben niet mee eens ik vindt jojo en iliyas leuk en ik ben wel verdrietig om en ze zijn allebei lief ik wil dat,niet dat ze weg gaan jojo is mij favoriete actrice en iliyas is mij favoriete acteur ik ga jullie vreselijk missen ik hou van van jullie kus merlin


    BeantwoordenVerwijderen