About

Ontslag Ferry Doedens na niet naleven coronaregels

by - 17:53:00



Slecht nieuws voor Ferry Doedens. De acteur heeft in goed overleg met EndemolShine en RTL te horen gekregen dat hij definitief moet vertrekken. Hij zal nog tot eind november op de set zijn om de verhaallijn van zijn personage Lucas Sanders tot een goed einde te brengen. Op Instagram reageert hij op het besluit dat hij definitief de soap zal verlaten.

Zoals jullie vast hebben gehoord of gelezen ga ik GTST verlaten, begint de acteur zijn verhaal. Ondanks dat dat op een prettige manier met mijn werkgever EndemolShine en RTL is besloten heb ik er natuurlijk ook verdriet van. De hele coronacrisis is Ferry niet in de koude kleren gaan zitten en dat hij daarom niet lekker in zijn vel zit. Dat heeft erin geresulteerd dat ik een aantal afspraken niet ben nagekomen. Ik snap dat dat voor mijn werkgever een lastige situatie is geweest. Ik draai nog tot november en zal er alles aan doen om het afscheid van Lucas mooi neer te zetten”.

Een woordvoerder laat weten dat dit eind juni al is besloten en dat de rol van Lucas niet gerecast zal worden.

In juni onthulde Ferry in een podcast van Eddy Keur dat hij al 8 weken lang met iedereen geknuffeld had. Hierop kreeg hij te horen dat hij 2 weken lang niet welkom was op de set van GTST. In 2015 moest hij de soap ook al eens noodgedwongen verlaten, toen omdat hij een cocaïneverslaving had. Een aantal maanden later keerde hij terug in de spin-off Nieuwe Tijden en stapte daarna weer over naar GTST.




You May Also Like

0 comments