Plan GTST: Introductie 360graden-set en nieuwe slogan
De afgelopen maanden hebben EndemolShine en de makers van GTST hard gewerkt aan een heus masterplan om de soap weer herkenbaar, persoonlijk en dichtbij te maken. Plannen zijn al bekend gemaakt op de perspresentatie, waaronder een nieuw gezin: Familie Verduyn.
Maar dit is niet alles: vanaf 2020 zullen er ook 360graden-sets voorbij komen. Ook is er een nieuwe slogan: Voor je het weet zit je erin. Veranderingen zijn al zichtbaar, zo zijn er 2 vaste karakters verdwenen: Rover en Kimberly, en komt er een nieuw gezin voor in de plaats. Deze moeten vooral de veertigers aantrekken als doelgroep. Er wordt afscheid genomen van de bordkartonnen decors en daarvoor komt de 360graden-set. Ook de verhaallijnen zijn op de schop gegaan. Er zullen veel meer buitenopnames komen in GTST, wat het ook meer realistischer maakt.
De makers willen de fans de tijd geven om het weer te gaan kijken. Ze zouden ongeveer 2 jaar de kijkers de tijd willen geven om die herkenbaarheid terug te vinden in de soap.
Vanaf 30 december is familie Verduyn voor het eerst te zien in Meerdijk.
0 comments