About

JoJo Abrams krijgt het zwaar in seizoen 30: ze heeft diabetes

by - 19:02:00



De zomerstop is alweer bijna voorbij. De nieuwe promo is uit en GTST begint weer komende maandag 26 augustus. Ook zijn er een aantal nieuwe spoilers voorbij gekomen. Want hoe is het nu met JoJo nadat ze haar bewustzijn verloor? Ze wordt in het ziekenhuis opgenomen en daar krijgt ze het antwoord: in de spoilers van woensdag 28 augustus staat dat ze diabetes heeft.

In de laatste paar afleveringen voor de zomerstop voelde JoJo zich al een tijdje niet lekker en zat ze maar te eten. Ze bleef eten. Zelfs Bing vond dit raar, want ze viel ook af. Eerst dachten ze dat het door haar verliefdheid voor Valentijn kwam, maar als JoJo tijdens de vloglancering haar bewustzijn verliest, gaan de alarmbellen af. Gelukkig is Anton in de buurt om haar te helpen.

Diabetes is een andere naam voor suikerziekte. Hierbij maakt het lichaam teveel suiker aan en kan het niet meer weggepompt worden. Doormiddel van medicijnen of insuline spuiten kan dit verholpen worden, maar je moet dit je hele leven blijven doen.

Vanaf morgen (vrijdag 23 augustus) is er weer vooruit te kijken op Videoland. De eerste 5 afleveringen kan je dan weer zien. Aanstaande maandag begint het op tv weer, op RTL 4 om 20:00!

You May Also Like

1 comments

  1. Het diabetes verhaal komt dicht bij me, omdat ik onlangs op ongeveer dezelfde leeftijd dezelfde diagnose heb gekregen. Ben blij dat de ziekte meer aandacht krijgt. Dit geeft me hoop voor de toekomst. Vindt dat de actrice het gevoel goed kan vertalen, maakt het makkelijker voor me om mensen te laten zien hoe ik het ervaar.

    BeantwoordenVerwijderen