About

Ingmar Schrama zal niet meer terugkeren als Sjors Langeveld

by - 12:57:00




De afgelopen twee jaar heeft Ingmar hard gewerkt aan haar herstel na haar burn-out. Nu het weer beter met haar gaat heeft ze besloten om definitief te stoppen met haar rol als Sjors Langeveld. Hier hebben Ingmar en EndemolShine lang over gepraat maar dit besloten. Melissa Drost zal gewoon haar rol invulling blijven geven als Sjors.

Ingmar zegt hier zelf over: “Het is bijzonder dat ik zo lang, vanaf zo’n jonge leeftijd dit werk heb mogen doen. Ik ben echt opgegroeid bij Goede Tijden, Slechte Tijden en in die tijd is de rol van Sjors met me meegegroeid. Van meisje tot moeder. Ik voel me heel dankbaar voor deze waardevolle periode in mijn leven. Het is een intense, maar juiste beslissing. Ik verheug me nu op een nieuwe fase waarin ik andere talenten kan ontdekken en ontwikkelen. Heel veel liefs, Ingmar.”

You May Also Like

0 comments