About

Marly van der Velden over ongeveer 8 weken weer te zien in GTST

by - 12:30:00


Marly van der Velden, de actrice die Nina Sanders speelt in GTST, zal over ongeveer 8 weken terugkeren in de serie. Dit heeft ze zelf bekend gemaakt in RTL Boulevard wat gisteravond (woensdag 31 januari) te zien was. Ze zal maandag weer met de opnames starten.

Marly beviel eind oktober van dochter Jackie-Rey. Daarom was ze een tijd niet te zien in de soap. Maar vanaf maandag mag ze weer beginnen. "Ik heb mijn collega's heel erg gemist. Maar we hebben een WhatsApp-groep, dus ik heb eigenlijk niks hoeven te missen. Maar ik vind het wel leuk om iedereen weer te zien." Toch vindt ze het spannend om na een paar maanden weer te beginnen. "Ik denk dat het na volgende week al heel anders is. Dan heb ik een weekje werken achter de rug en dan ben ik helemaal geland. Nu vind ik het nog een beetje spannend."

You May Also Like

0 comments